29 Mayıs 2014 Perşembe

Partiye İki Kala Evde Durum

Bir kere zamanlama çok yanlış olmuş, iki çocuğun da sınav haftası, birlikte bir şey yapalım moduna giremiyoruz.

Konu en kısır konu olmuş, hiç bu kadar zorlanmamıştım süslemelerde falan.

Her sene olduğu gibi kaç kişi olacağız bilmiyorum. A planı B planı gırla gidiyor.

Yarın temizlik var. Bugün süstü, çamaşırdı, alış verişti bitmeli hepsi.

Can ilk defa on gün izin aldı, benim kırk yılda bir doktordan randevu aldığım güne denk düştü. O randevuyu üç hafta öncesinden ancak alabilmiştim, bilmiyorum ne yapacağım. Zeten bu hafta doktor işine sardım. Dişlerim hâlâ düzelmediğinden dişçime gitmem gerek. Hiç halim yok hep yorgunum diye düşünürken geçenlerde arayan bir hastanenin indirimli check-up ını satın aldım , tatilden önce onu ayarlamalıyım. Üzerine bir de kafamı kontrol ettirirsem yolun yarısı bakımlarımın hepsini yaptırmış olucam.

Tatile gidecek yer bulamıyorum. Var mı bildiğiniz kapısının önu hemen deniz olan , gıpraşmadan bir hafta geçirebileceğim yeşil, sakin bir tatil yeri? Hemen oradan rezervasyon yaptırayım. Can Şarm El Şeyh falan diyor ama oy, yakın bi yerler olsun istiyorum.

Bi gram bile vermemişim. Kendimi kandırıyorum her hal. Neyse, pes etmek yok, daha çok su içmeliyim.

İngiltere vizem çıktı mı acaba?

Metallica biletleri bitmiş midir? Bob Dylan 'ınki ben daha konser olduğunu öğrenmeden bitmiş.

Haziran sonunda Can'ın peşine takılıp Çin'e gitsem mi?

Bir sürü soru sordum bak, istediğiniz sorudan başlayabilirsiniz:-)

Derdimizin sadece bu ıvır zıvırlar olduğu sıradan bir güne açılsın sabahımız:-)

21 yorum:

  1. Allah başka dert vermesin rutinden ayırmasın Handan. Kilo konusunda kendime sürekli söylediğim şeyleri sana söyleyeyim "o kiloyu bir günde almadık ki bir günde verelim:))))".

    YanıtlaSil
  2. Amin:-) Yok yok, bir günde gitmez haklısın Kadriye:-) ( Ama bi yüz gram oynasa yerinden iyiydi yahu:-)

    YanıtlaSil
  3. Metallica geliyor di mi? gidecen mi? gidelim mi? ayy kaç lira biletler. hadi bişi yapalım.

    YanıtlaSil
  4. Konuşalım canım, biz maaile gideceğiz yine sanırım:-)

    YanıtlaSil
  5. Black Ayakta - Avantajlı Dönem 150.00 TL - TÜKENDİ

    Black Ayakta - 175.00 TL yazıyor.

    daisy

    YanıtlaSil
  6. saha içi daha iyi. tirübünden zevkli olmuyor. bon joviyi tirübünden izlemiştim. altın gününe gitmiş kadınlar gibi oturup izlemek zorunda kaldımdı. ayağa kalkınca arkadakiler görmüyoz diye bağrınıyordu.

    YanıtlaSil
  7. Saha içi alırız kesin, tribünle işim olmaz:-) Gerçi bacağımdan ayakta da duramıyorum ya ağrı kesiciler, vitamin, kalsiyum ne varsa yutucaz mecbur:-) Oy, dört kişi ne pahalıya geliyormuş:-) Şu biletleri biletikse haraç vermeden alacak bir yer yok mu ya....

    YanıtlaSil
  8. Tatil için dalyan diyorum baska da biryer değil. Sharm el seikh boşver diyeceğim, internette görüldüğü kadar güzel değil. Hatırladığım kadarıyla denize sıfır tesis de yok pek. Yemekler falan ne kadar iyi de olsa arap yemeği bizimkiler kadar özenli değil ne yazık ki biz pek beğenmedik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dalyan kapı önü deniz değil ama çok güzel ve dinlendirici. Çoğunlukla butik oteller var, daha çok turistler tercih ediyor burayı. Tekneyle sahile gidiyorsun kanallardan, tüm gün deniz kenarında kalabiliyorsun, kumsal ve deniz sahane, zaten caretta carettalar için özel plaj orası. Akşamları cıvıl cıvıl açık hava restoranları falan bu yaz yine gidiyoruz biz

      Sil
  9. kız Ayşen'in Türkçe bloğunu bulamıyom. Linki neydi? Sevabına bi yazsana benim bloga.

    YanıtlaSil
  10. Anaaam ne çok soru var burada, bari yanına puanlarını da yazsaydın da ona göre cevaplasaydık :)
    Neyse benim kendi kpss sorularım var, onlara döneyim en iyisi...
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. Sen yazmasan ben yazacaktım "istediğimiz sorudan başlayabilir miyz" diye :d
    Sharm El Seyh e takıldım ben , uzak muzak deme koş git bence

    YanıtlaSil
  12. GeCe Dalyan'a bir iki kere günü birlik gitmiştim, çok güzeldi o zamanlar, şimdi de öyle anlattığın kadarıyla. Tek sorun bizim denize girmek için gözlüğü, paleti, maske şnorkeli derken beş kilo eşya taşımamız, benim de ayağımın hâlâ tam iyileşmemesi dolayışıyla deniz kıyısı ama yeşil bir yer istemem bu sefer. Ama daha enerjik olduğum bir zaman kesin gideceğim:-) Şarm el Şeyh'de bizim gitmeyi düşündüğümüz otelin aşçıları Türkmüş, müdürü de öyle. Yemekler o açıdan daha iyi diyorlardı. Can'ın arkadaşları gitmiş. Ama uçağa deniz çantalarımızı nasıl sığdırırız bilmem.

    Carpe diem Daisy, sağda linki var:-)

    Ya bak kpss öncesi sizi hazırlamak için nasıl paralıyorum burada kendimi Burcu:-)

    :D Hımm, uzak muzak demeyeyim mi Damla, az da kaldı bir an evvel karar vememiz lâzım.

    YanıtlaSil
  13. 2 gün sonra gezi parkı yıldönümü ve olaylar başlıyo yinee bi de bu var. ingiltere vizesi insanı hasta edeer :)

    YanıtlaSil
  14. Evet bir de o var Deep:(

    İngiltere vizesi işini oğluşun yaz okulu işlemlerinin arasına sıkıştırdım, bana bir tek gidip imza atmak kaldı ama bilmiyorum vize ne olur:-)

    YanıtlaSil
  15. Aminnn inşallah
    Parti davetiyesine da bayıldım. Süper fikir
    Nice nice yaşlara

    YanıtlaSil
  16. çifte kavrulmuş lokummmmmmm. kız daha bi topik topik göründü gözüme. maaşallah kuzuma.

    YanıtlaSil
  17. ayyyyyyyyy yanlış yazının altına yazmışım yorumum. üstteki yorumum, alttaki yazının yorumuydu. topik diye sana demedim, oğluşuna dedim heeee. :)))))

    YanıtlaSil
  18. Teşekkür ederim Nilay:-) Hoş geldin:-)

    Bir an yıkılïyordum Daisy, açıklamayla kendime geldim:-) Adamın çenesi bile yumuruluyor ha:-)

    YanıtlaSil
  19. :)) bazen yazılarını okurken göbişim sallanıyor gülmekten

    YanıtlaSil