Sabah

Nisan 19, 2014


Mutfak camından bu manzarayı görüp de her defasında neden çekmek ister insan bilmem:-)

Ama bunun bir özelliği var, tek koltuk değneği ile elimde tableti de tutup yürüyebildim günlerden sonra ilk defa:-)


Hepinize günaydın:-)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Rıhtım şekeri günaydınlar olsun bakalım:):) Bak şimdi sana sabahki tipi tarif edeyim..Elindeki kitabın sayfasını 2 çevirip sağa sola bakan, sonra evin içinde dolaşan(ders çalışmaya konsantre oluyo o arada) sonra tekrar kitabın başına oturup iki satır okuduktan sonra blog yazan, sonra çok çalıştım ben diyerek gidip kahve yapan yine iki satır okuyup şirin bir bloggerı ziyarete giden umutsuz bir öğrenci vakası..(bak ne dicem senin meşhur paranteslerin varya, heh benimde bitmek bilmeyen cümlelerim var..Israrla noktayı koyamadım gitti :) )...
    görüşmek üzere..Birde Kelebeğin Rüyası çok güzeldi, birde daha iyi olmana sevindim:)

    YanıtlaSil
  2. Günaydındırıdımmmm :)

    YanıtlaSil
  3. Öğrenci olmak zor iş, kolay gelsin Yaz:-) Ben de çalışırken hep sabahlardım, çok çalıştığımdan değil on beş dakikadan fazla dikkatimi veremediğimden yok kitap oku , yok açılayım diye kahve yap, bu arada ilham perisi gelsin şiir yaz falan:-)

    Kelebeğin Rüyası güzeldi gerçekten, hele benim gibi şiir sevdalısına:-)


    Günaydın Daisy:-)

    YanıtlaSil
  4. günaydıııınnnn, daha iyi olmana sevindim
    çenebaz

    YanıtlaSil
  5. Ah o ilham perileri hiç peşimi bırakmaz benim:):) Akşamları ve hafta içi olmuyor yoğun çalışıyorum..İşyerimde bakıyorum yada arada vakit bulabilirsem..Hayırlısı ile bitsin artık okul pofhhh:)

    YanıtlaSil
  6. Günaydın Çenebaz, teşekkür ederim canım:-)

    Biter biter Yaz, çalış bakiim sen:-) Bak anlamadığın bişi olursa hiç çekinme, sor bana:-) A ha ha, ne dersleri aldığını ile bilmiyorum ya:-)

    YanıtlaSil
  7. sevindim bu habere dilerim daha iyi olursun :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil