Pembe Beyaz :-)

Nisan 24, 2014


Annemin bahçesinden bu güzellikler, kokularını da ulaştırabilseydim size keşke..

Hepinize günaydın, mis gibi bir güne açılsın sabahınız:-)

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. günaydın,sen de güzel bir gün geçir

    YanıtlaSil
  2. ne hoş içim açıldı vallaha :):)

    YanıtlaSil
  3. Günaydın, çiçeklerin kokusunu duydum sanki :)

    YanıtlaSil
  4. Bugün hava o kadar kapalı ki, ben de bunlara bakıp kendimi toparlıyorum Yaz :-)

    Ah ah, hele gül nasıl kokuyor Bahar', filbahri bile sönük kaldı yanında:-) ( Şu nazlı çiçeğe de neden filbahri dedilerse:-)

    Günaydın Daisy:-)

    YanıtlaSil
  5. Benim İzmit'te bahçemde de var ki, hem de aynısından ki, pazar günü gidince koklarım ki, hıh kıskanmadım ki :)) Günaydın Handan'ım :)

    YanıtlaSil
  6. ünaydın, pembe, gül kokulu , miiiissss gibi bir gün olsun herkese
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  7. Gunaydinnnn.aldik kokuyu canim.

    YanıtlaSil
  8. Günaydın Hamiyet, haftasonu koklarken beni anarsın artık:-)

    Geldi değil mi Nihal, sabahtan beri gidip gidip içime çekiyorum:-)

    Günaydın Cenebaz:-)

    Günaydın Mehtap:-)

    YanıtlaSil
  9. güllerin içinden koşarak koşarak gel Handan :)

    Günaydın...

    YanıtlaSil
  10. Dayanamadım gayrı döndüm Burcu:-) ( Ne zaman gittiydi ki diye düşünmeyi men ediyorum, şarkının o sözünü hatırladım bir tek, bozuntuya vermeyelim lütfen:-) Günaydın:-)

    YanıtlaSil