Nihon-Ja İmparatoru

Nisan 18, 2014


Metehan'ın Gölgelerin Efendi'sine devam ediyorum hâlâ. Tuhaftır onca otururken hiç kitap okuyasım gelmiyor. Yoksa on günde kaç kitap bitirirdim ben. Gerçi bu da dört yüz küsür sayfalı on bir kitaplık seri, çıtır çerez tabi.

Ama tam ergenlere göre. İçinde harika mesajlar var. Yine yeniden tavsiye ediyorum. Yazar bu romanı zayıf ve çelimsiz olan oğluna kahraman olmak için illâ kocaman olmak gerekmediğini vurgulamak için yazmış:-)

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. canım ne güzel böylece oğlişle ortak dil oluşturuyorsun harikasın senden çok şey öğreniyorum

    YanıtlaSil
  2. Bu kitap vasıtasıyla uyuşturucu kullanımından disiplinli çalışmaya ne çok şeyden bahsetme şansım oldu onlara bir bilsen Nihal, birlikte gülmemiz de cabası:-)

    YanıtlaSil
  3. hmmmm diyorum...serinin adı Gölgelerin efendisimi handan. Bir yere not ediyim, malum bizede lazım olacaklar ;)

    YanıtlaSil
  4. Evet Gölgelerin Efendisi, Beyaz Balina Yayınları'ndan, yazarı John Flanagan, aklında bulunsun:-)

    YanıtlaSil
  5. Bende senden cok sey ogreniyorummm.

    YanıtlaSil
  6. Arda için yeni bir kitap arayışındaydım. Teşekkürler Handan. Arda Yunan Mitolojisi serisini yeni bitirdi sürükleyici bir başka seri istiyordu. Ben de okumalıyım.

    YanıtlaSil
  7. Zaten bu blogları güzel yanı da o değil mi Mehtap, birbirimizden çok güzel şeyler öğreniyoruz:-)

    Oğluşlarımla aynı zevkte o zaman, o da sever bence Kadriye:-)

    YanıtlaSil
  8. Süpersin Handan...ben de ilerde çocuğumun okuyacağı kitapları ondan önce okumayı planlıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Bu son satır, Türkiye'de bizim adımıza her b.ka yasak koyan badem bıyıklı zihniyetin mantalitesini anımsattı.
    ''Herşeyi benim adıma başkaları yaparsa, ben nasıl öğreneceğim....''

    YanıtlaSil
  10. Burcu, ben de ilk zamanlar önce okumaya çalışıyordum onlardan ama adamlarımın hızına yetişemedim sonradan:-) Ne güzel değil mi:-)

    Daisy balım, sana Mars'ta, yok yok orası olmaz, Venüs'te bir kaç yıllık sıkı bir tatil öneriyorum, dünya işlerinden uzaklaşman lâzım biraz, dengeni alt üst etmiş burası senin:-) Geçti geçti:-)

    YanıtlaSil