Kargalar Kadar Olamıyoruz Bazen...

Nisan 16, 2014

Dün akşam balkonun önünde bir anda kargalar saksağanalar dört dönüp çılgınca ötmeye başladılar. Can'a birşeyler oluyor baksana dedim. Meğer bir kedi karga yakalamış, bütün hepsi onun için toplanmışlar. İnanamadım. Nasıl bir bütünlüktür bu..

Bu arada sokaktan geçen bir teyze kediyi kovalamış, karga da kaçmayı başarmış böylece, mutlu son yani:-)


Hepinize günaydın, mutlu sonlu öykülerle dolu bir güne açılsın sabahınız:-)

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. benzer bir olay eski mahallemizde otururken olmuştu. Kedi, yavru bir kargayı yakalamaya çalışıyordu. Tepesinde ise kalabalık bir karga topluluğu ona engel olmaya çalışıyordu. Ama yanlış hatırlamıyorsam, yavru kurtulamadı maalesef. kediye de yem olmamıştı ama yaşamadı da. ):
    Biraz buruk oldu.
    İyi günler..

    YanıtlaSil
  2. benim kuşum da dün kargadan korktu.gelip onu alacak sandı çırpındı durdu. tabi sen bilmiyorsun benim kuşumu.tanıştırayım en kısa sürede sizlerlee:)

    YanıtlaSil
  3. Ne yazık bu yaşam döngüsünde her zaman mutlu son olmuyor Hayalperest.Günaydın:-)

    Senin eskiden vardı bir kuşun onu hatırlıyorum Bibis :-)

    YanıtlaSil
  4. o bir buçuk yıl önce öldü.

    4 aylık bi bebeğim var şimdi.2.5 aydır benimle. :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir arkadaş:-) Dayımların bir kuşu var. Ama kuş olduğunu bilmiyor, kendisini kaplan sanmakta:-) Uçmuyor, yürüyerek gidiyor her yere, es kaza elini uzatırsan da direk saldırıyor:-) Kanatıyor da valla:-)

    YanıtlaSil
  6. kargalar kadar bile olamıyoruz gerçekten..yarımıza peynir gösterip yarımızı yiyorlar..

    YanıtlaSil
  7. bi karga kadar olamadık hakikaten ;)

    aydınlık bir gün olsun efem :))

    YanıtlaSil
  8. Olamadık Şebnem. Senin günün de aydınlık olsun:-)

    YanıtlaSil
  9. bana kitap hırsızı filmindeki bir sahneyi hatırlattın.. Orada adam komşusu yahudi diye götürülürken ben tanırım iyi bir adamadır o diye nazinin karşısına çıkmıştı. O zaman bunu düşünmüştüm kim yapar şimdi bunu diye

    YanıtlaSil
  10. Birilerinin yapabileceğine inanmak istiyorum Nihal.

    Can çok sevdiğimi bildiğinden bir dal kopartmış bana Bahar, keşke kokusunu da koyabilsek bloğa:-)

    YanıtlaSil