Bizimkilerin Şirin Halleri :-)

Nisan 24, 2014

Arada küçük, küçücük şeylerle gülümsememizi seviyorum.

Dün hepimiz birer sürpriz yumurta açtık bakalım ne çıkacak içinden diye. Bir baktık bizim aile çıkmış:-)


Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. Çok şekerler aynı siz gibi :)

    YanıtlaSil
  2. Ay süper yaaa maşallah size :)

    YanıtlaSil
  3. Gülmek için çok bir şeye ihtiyaç yok Burcu:-)

    YanıtlaSil
  4. çok hoş denk gelmiş :)
    güzel geceler

    YanıtlaSil
  5. maşallah şirirne kalbi gönlü peri gibi

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten de hoş oldu Bahar:-) Günaydın diyeyim ben de:-)

    A ha ha, sen bir de bizimkilere sor Nihal, geçen sene arkadaşınla fotoğrafını çekelim diye kötü kalpli kraliçeyle çekti beni maymunlar:-)

    YanıtlaSil
  7. Çok şekeriz di mi Mehtap:-)

    YanıtlaSil
  8. İnanmıyorum ya.. ne hoş bir şey olmuş öyle.. :)
    Bir yumurtadan çıkan oyuncaktan fazlası olmuşlar. :)

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle Hayalperest:-)

    YanıtlaSil
  10. Ahh ne güzel ne şanslısınız herkese çıkmıyor böyle takım, umarım hayatta da hep güzel sürprizlerle karşılaşırsınız..

    YanıtlaSil
  11. Hepimiz böyle güzel sürprizlerle karşılaşalım Cecilia:-)

    YanıtlaSil
  12. Çoook tatlılar:) Kocaman sevgiler:):)

    YanıtlaSil
  13. Sarı saç çok yakışmış bana di mi Yaz,benden de kocaman sevgiler:-)

    YanıtlaSil