23 Nisan Şenliği İzmir Karşıyaka (9)

Nisan 18, 2014



Karşıyaka Belediyesi tarafından düzenlenen Uluslararası Çocuk Şenliği bu yıl 22. kez düzenlenecek.

Şenlik 20 Nisan 2014 tarihinde dünyanın dört bir tarafından gelen çocukların oyunları ile başlayacak. Şenlik kapsamında bir çok çeşitli etkinlik düzenlenecek ve ünlü sanatçılarda sahne alacak.

Ayrıntılı program için tıklayın:-)

Oğluşlarla Bostanlı Parkı'na gitmelerimiz geldi aklıma şimdi, bu yaz fırsat bulsak da onları memleketlerine bir götürsek:-)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Günaydındırıdımmmmmmmmm Henden'im, ayağında buruk acı olanım,şeker parem, bal bademim.
    Bugün kendine zarar verecek şeyler yapma. Mümkünse karşıdan karşıya geçme.
    Ayyy Gencecik kadınsın gerçi ama ben mi gelsem yanına da seni karşıdan karşıya geçirsem.
    nihohohoho.
    Allahhh geliyor TI TI TI.. Tamam şaka ya şaka :D

    YanıtlaSil
  2. Günaydın dereotum:-) İki kocaman koltuk değneğim var,kullanmaktan çekinmem, ona göre:D

    YanıtlaSil
  3. Gunaydin canimmmm.her gun yazicam diyip erteliyorum blogu :(

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Mehtap:-) Evet farkındayım , çok uzayınca bir haber vereyim dedim:-) A ha ha, nöbetci tuttular beni blog alemine:-)

    YanıtlaSil
  5. Kızzz 23 nisan'la ilgili bir paylaşım daha yaparsan, valla gider Millet Meclisinin önünde üstüme benzin döküp, kendimi yakarım. Ayyyyy içim şişti 23 Nisan, 23 Nisan. :)))))

    YanıtlaSil
  6. A ha ha, bir paylaşım daha yapmıştım Daisy ama gel sen otur şöyle, sakin ol:-)

    YanıtlaSil