23 Nisan Şenliği Gaziantep (2)

Nisan 16, 2014


Ayrıntılı bilgi için tıklayınız:-)

Geçen sene gala programını hiç beğenmemiştim, kuşa çevirmişlerdi. Ondan önceki sene de sunucular seviyesizdi. Oysa ne güzeldi eskiden.

Neyse şenliğin geneli güzel olur diye düşünüyorum.

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. günaydın şeker
    antep buraya yakın bir gitsaek mi ne yapsak

    YanıtlaSil
  2. Aslında ne güzel olur Nihalcim:-) Günaydın sana da:-)

    YanıtlaSil
  3. Kız sen sakatlandın mı?

    YanıtlaSil
  4. Ooo, hiç benimle ilgilenmiyorsun Daisy, geçen salıdan beri evde yatıyorum: (

    YanıtlaSil
  5. Üzerine biraz ağırlık veriyorum ama basıp yürümem mümkün değil hâlâ Baharcım.

    YanıtlaSil
  6. AAAAAAAAAAAAAA NASIL YAAA??? DU ARİYOM AÇ TİLEFONUNU HİMEN!!1

    YanıtlaSil
  7. KIZ AÇSANA TELİNİ AYYYYYYYYYYYYYY

    YanıtlaSil
  8. Açtım açtım bağırma, gelemiyorum telefona hemen :))))

    YanıtlaSil