Tam Tatil Havası :)

Ekim 02, 2013

Hava soğuyacak diyorlardı, gerçekten de soğudu :) (Gerçi benim seyrettiğim kanaldaki akıllım inatla kasım ayı soğukları diye tekrar edip dursa da biz faniler anlamıştık onun ekimden bahsetmeye çalıştığını:)

Dün işlerimi bitirmiştim. Sabah da kalkar kalkmaz öğle yemeğini pişirdiğime göre bu hava tam keyif havası benim için. Kim bilir belki Düğümlere Üfleyen Kadınlar 'ı bitirebilirim bile bugün. Gerçi bu havada o değil daha sevimli bir kitap okunmalı, dur bakalım henüz kararımı vermedim.

Ama koltuğuma gömülmeden önce size güzel fotoğraflar bırakıyorum :)

Assos'da kaldığımız Calidus Otel (Bknz) eksikleri olmakla birlikte (Mesela kahvaltıda haşlanmış veya yağda yumurta istemeyin asla :) tam istediğimiz gibi bir oteldi. Sakin , huzurlu, yeşil ve mavi iç içe :)




Odadaki detaylar :) Bu mavi beyaz deniz temalı şeylere bayılıyorum ben, zorla değil ya...



Bu da deniz manzarası :) Deniz tarafı oda seçtik ama hiç gerek yokmuş ekstra para vermeye :) Efendim onlar deniz manzarası dememişler ki deniz tarafı demişler, yakın olsun denize diye . Ho ho ho, diğer odaların içi nasıldı bilmem , ama denize bizden fazla 10 adım atıp ulaşıyorlardı, gitmek isteyen olursa önemle duyurulur :) Neyse ben zeytin ağaçlarını da seviyorum :)





Şu salıncakta uzun uzun kitap okudum, bence her eve lâzım :)


İlk gün deniz bayağı dalgalıydı. Bizden başka giren olmadı :)  Dalgalı deniz fotoğrafı çekmeyi çok seviyorum :)



Bahçenin her köşesi ayrıntıydı... Seyretmeye de , çekmeye de doyamadım..





















 



 

Herkese günaydın.... Huzurlu ve harika bir güne açılsın sabahımız :)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. çok güzel bir yermiş handancım:)
    sen de güzel kareler yakalamışsın
    o salıncaktan ben de istiyorummm

    günaydınlarr:)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Baharcım, salona bu salıncaklardan sığar mı diye ciddi ciddi düşünürken buldum bir ara kendimi:-)

    YanıtlaSil
  3. Ah o salincaklarda nezamandir gözüm var, icim gidiyor almak icin ama herseferinde "dur simdi sirasi degil..dur simdi ondan daha önemli seyler var alacak" deyip duruyorum. ucuz birsey de degil ki mubarekler:)

    Resimler öyle güzel ki Handan'cim, buram buram Akdeniz kokuyor sanki. O zeytin agaclari, o detaylar...hele o detaylar!

    YanıtlaSil
  4. Ayşecim seni bahçene de ne güzel gider, bence erteleme bu güzelliği, lüks değil bu ihtiyaç ihtiyaç:-)

    Deniz kıyısında ağaç gölgesine bayılıyorum. Zeytin ağaçlarının havası da gerçekten farklı oluyor değil mi?

    YanıtlaSil