Daha Yolumuz Var :)

Eylül 26, 2013

Bir cumartesi günü farklı yerlere dağılan ailemiz bir sonraki pazar günü yeniden evine geri döndü... Çantalar, çamaşırlar, 15 saatlik yol yorgunluğu....
 
Ama koca yaz o kadar dolaşmış olsak da hiç denize girmemişti benim erkeklerim. Can'ın da tam dört gün tatili vardı...Sizi şu yakınlarda bir yerde denize soksam olmaz mı yalvarmalarım işe yaramadı. Egeli ya bizim oğlanlar Ege Denizi'ni severler bir tek... Şahsen ben de Çeşme denizinin üzerine deniz tanımam. Hele Altınkum Plajı... Artık İzmir'de yaşamadığımızdan, hafta sonu kaçamağı yaptığımız yerler bize hayal oldu...
 
Neyse en sonunda Assos'a gitmeye karar verdik. Ama ben öyle bir haldeydim ki evden çıkartacağına çek vur daha iyi.. Can dalga geçiyordu benimle "Hatunu denize götürüyorum laf söylüyor" diye :)
 
Bütün gün çamaşır yıka, ütü yap silsilesinin ardından, salı günü öğlen yeniden yollara düştük.
 
Git git git bitmedi yol bir türlü anacım.
 
Neyse gün batımında bu manzaralar beni bayağı oyaladı... 
 
 




Hava karardıktan bayağı sonra otelimize vardık.

Can bir gün önce internetten bakmıştı otellere. İlk gittiğimiz hayalimizdeki gibi değildi. Zira biz odamızdan mayolarla çıkıp hemen denize girelim istiyorduk...

İkinci otel tam istediğimiz gibiydi.

O da yarına kalsın...

Benzer yazılarım

0 Yorum yap