Nyhavn

Temmuz 22, 2013

Kumdan heykelleri bırakıp sahilde ilerleyerek ünlü Nyhavn'a ulaştık.


Tekneler, turistler, rengârenk, cıvıl cıvıl bir ortam..





Burada bir şeyler yedikten sonra yürüyüşümüze devam ettik. Yürüyüş kısmını sonraya saklayarak dönüşte yeniden önünden geçtiğimiz Nyhavn'dan yaptığımız motorla kanal gezisinin fotoğraflarını da buraya koyayım da pazartesi sabahı size küçük bir deniz turu attırayım dedim :)




Bu ünlü Küçük Deniz Kızı Heykeli, Kopenhag'ın simgesiymiş. Taşın üzerinde oturuyor, bilmem görebildiniz mi :) Fotoğrafa tıklayın büyüsün anacım :) (Heykelin hikâyesi şurada )


Bu da gezmeyi istediğim ama gidemediğim binalardan. Vor Frelsers Kirke.. (Bknz)


Kanallar boyunca sahile bağlı küçüklü büyüklü teknelerde insanlar keyif yapıyorlardı ama onları çekemedim. Hava oldukça serin olduğundan denizin keyfi sadece böyle çıkabiliyor diye düşündüm .. Hele bir tanesinde uzanmış kitap okuyan bir kadın o kadar huzurlu gözüküyordu ki bizim tekneden onunkine atlayacaktım neredeyse :)



Bir sürü köprü altından geçtik. Her köprü altından geçişte bir öpücük kaptım :) Ve Metehan'dan bir eeeegk nidası :)





Kopenhag kanallarında yaptığımız turumuz burada sona erdi , siz biraz dinlenip kendinize gelin Amber Müzesine gideceğiz buradan :)

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. harika fotolar bekliyorum gerisini
    any:)

    bu arada hoş geldin canım

    YanıtlaSil
  2. Handan gezmelere mi gittiniz bakıyim, fotoğraflar harika, keyfiniz daim olsun,sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Hoş bulduk Anycim, fotoğrafları yavaş yavaş yüklüyorum :)

    Evet Sevdacım 4 günlük bir kaçamak yaptık, 14 gün yazmayı planlıyorum :)Sağol canım.

    YanıtlaSil
  4. başka bir dünya iyidir handanım

    YanıtlaSil
  5. İyidir arada kaçamak yapmak değil mi Öziicim?

    YanıtlaSil
  6. Aaaaa, yorumdan yazıya geçmeye çalışırken yanlışlıkla yazdıklarını sildim Evrencim, mailime de gelmiyor artık :(

    Neyse ki okumuştum, çok haklısın diyecektim.

    YanıtlaSil
  7. olsun, anlastik nasilsa :)

    YanıtlaSil