Hep Anneleri Çekecek Değil Ya :)

Mayıs 10, 2013

Geçen gün yapacak bir şey bulamayıp evde serseri mayın gibi dolaşan oğluşların eline fotoğraf makinası verip bahçeye yolladım.

Bunlar Metehan'ın objektifinden....









 


Bunlar da Bilgehan'ın objektifinden... (Onun makinası geniş açılı balık gözü çeken minicik bir kameraydı gözlerinizin ayarıyla oynamayınız :)









Hımmm, hiç de fena değiller değil mi ?

Not : He canım bizim sitenin arka bahçesi böyle. İstanbul'da oturuyorum diye kandırıyorum ben sizi :)
Not2: Arkada koru var anacım, ondan ondan :)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Valla bravo Metehan'a, harika bir gözlemci, süper olmus fotograflari!
    Bilgehan'in fotolari da cok güzel görünüyor, ikisine de bravo!

    YanıtlaSil
  2. Bende diyecektim sen hangi cennettesin kuzum diye...
    Gayet başarılı...tebrikler

    YanıtlaSil
  3. Metehan özellikle kuşlu olan fotoğrafı seviyor Ayşecim, makro fotoğrafları da çok güzel olmuş bence:) Bilgehan'ın makinası çektiğini görmediğin enteresan birşey, körlemesine çektiği halde iyi yakalamış :)

    Öziicim sen kendini bir atsan bu tarafa, gidip yayılırdık koruda çimlerin üzerine ne güzel olurdu bak :)

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım! Çocukların gözü, bakışı bambaşka :) Çocuğumuzun iç dünyasını keşfetmek için işte bir yol daha... Onun objektifinden dünyayı görmek... Ne güzel Düşünmüşsün Handancım! Harika :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Sedefcim:)Gerçekten insan çok şey öğreniyor. Şaşırtıyor bu çocuklar her daim insanı, ne güzel :)

    YanıtlaSil