Son Doong Mağarası

Aralık 07, 2012

Çocukların dergilerine bayılıyorum. Hatta geçenlerde yaptığımız kitaplık düzenlemesinde birilerine gönderelim dedim ama kıyamadık duruyorlar.

Neyse konuyu dağıtmayalım. Ha ha ha, yani bir giriş yapayım artık :)

Sabah , yeni Bilim Çocuk dergisini okurken gördüm dünyanın en büyük mağarasını. Sizinle de paylaşayım dedim.



Şurada hakkında daha ayrıntılı bilgi var.



Bu ormanın mağara içinde olması inanılmaz gerçekten de.


Bunlar da kum taneciklerinin çevresinde birikmiş kalsit mineralleri ile oluşan "Mağara Incisi" deniler yapılarmış.

Işte böyle...

Bu güzel yaşasın cuma sabahında yaptığımız küçük mağara kaçamağı sonrasında herkese harika bir gün diliyorum :)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Çocukların o Bilim Çocuk dergilerini zaten ben onlardan daha çok seviyorum. İçlerinde böyle güzel bir sürü şey oluyor. Kendileri dönüp bakmıyorlar bile ama ben nedense atmaya kıyamıyorum o eski dergileri. Sebep te şu; "Benim zamanımda olsaydı bu dergiler bir tanesi bile kafayı yememe yeterdi" o kadar şahaneler... Şimdiki çocuklar hiçbir şeyin kıymetini bizim kadar bilmiyorlar azizim. :P

    YanıtlaSil
  2. Selen hanım o konuda haklısınız,
    Ama yine de ilgilenen çocuklar da var, bize düşenler ilgilenmiyorlar belki de ,başka konularla ilgilenmek hoşlarına gidiyor,o kadar çok seçenek varki o kadar kolay elde ediyorlar ki ...

    any :)

    YanıtlaSil
  3. Benim Milliyet Çocuk dergilerim vardı, sonra onları vermiştim birilerine, şimdi o kadar pişmanım ki, sanırım o yüzden veremedim dergileri. Ben de merak ediyorum acaba çocuklar bizim kadar meraklı mı bu dergilere diye Selen :)

    Bizimkiler biraz maymun iştahlı sanırım Any :)

    YanıtlaSil
  4. benim de çok ilgimi çekti bu yazı bilim çocuk annesi olarak:)
    pınar

    YanıtlaSil