Bitti :)

Aralık 02, 2012

Annem bu yapbozu bana verirken yapması keyifli demişti , haklıymış. 1000 parçalı olmasına rağmen renklerinden dolayı 200 parçalı 5 yapboz yapmak gibiydi.

Isteyen varsa gönderebilirim. Yapılmış halini değil tabi, bozup kutusunda göndereceğim :)


Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Resmen tablo bu!
    Eline sağlık..
    Aman bana gönderme sakın,
    benim başım goblenle dertte zaten:(
    Bitirince ben de paylaşırım inşallah..

    YanıtlaSil
  2. bana gönder komşum ben uğraşırım böyle şeyleri yaparsam kafam dağılır herhalde bu aralar beni aramıyorsun hala küsmüyüz

    YanıtlaSil
  3. verdiği kitabı bile okuyamayan ben yüzsüzlük edip bir de bunun istersem beni döver mi aceba sevgili arkadaşım

    any:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Destiny, bekliyorum seninkini :)

    Sağol Bahar :)

    Sana göndereyim Gülüm, neden küs olalım ?

    Beğendiğine sevindim Özii bende daha ne yapbozlar var :)

    Sen kitabını oku da gel Any :)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık... Ben puzzle yapmayı çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Yaptıklarımı bozuyorum ben artık duvarda yer kalmadığından Pia, istersen sana da gönderebilirim bitirdiklerimden.

    YanıtlaSil