Eveeeet

Kasım 26, 2012

Can'ın doğumgünü geride kaldı. Yengemin getirdiği cazip mamalar bitti. Annemin aşureleri de silinip süpürüldü. Yılbaşına kadar ne doğumgünü ne bayram falan mevcut. Demek ki güç bela verip tabii ki peşinden verdiklerimin yarısını geri aldığım kiloları düzene sokmak için 4-5 haftam falan var. (Sonrası yılbaşı, annemin doğumgünü, kardeşimin doğumgünü, şubat tatili derken pek tehlikeli bir dönem daha yaklaşıyor:)

Normalde bir rejim düzenini takip etmesem de bu haftalık kendime pek kolay bir rejim buldum.(Listesi pek kolay da yapmasını nasıl başarırım bilmem) Böylece ilk hafta midemi küçültürsem sonrasını kendimi çok sıkmadan idare edebilirim.

 Dün pazardan sebzelerimi eve doldurdum. Hatta salatalık malzemelerin çoğunu yıkadım, sebze çorbamı hazırladım.

Sabah sabah adaçayı içerek (Dr Öz bir programında adaçayının yağ yakma özelliği olduğunu söylediydi de.) yeni bir sağlıklı beslenme dönemine başlıyorum.

Ne diyelim hayırlı olsun.

Herkese günaydın.

Enerjik, uzun zamandır biriken işlerin halledildiği harika bir haftaya açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

1 Yorum yap