Doktora Gitmeyi Hiç Sevmem :(

Kasım 09, 2012

Doktora gidip de derdime çare bulduğum hemen hiç olmamıştır. Nasıl oluyor bilmem.

3-4 gündür dişim ağrıyor. Diş konusunda pek şanslı gelmemişim hayata zaten. Sağolsunlar 32 si de itinayla çürüdü. (Çok gerekiyormuş gibi bütün 20 yaşlar çıkıp onlar da çürüdü.)

Can "Dişçiye gitmeyecek misin" dedi. "Dişçi ne yapacak ki. Bunda iltihap var ihtimal, benim antibiyotik almam lâzım. Ondan sonra da ağrısı geçerse daha ellemem onu" dedim.

Dün akşam beni zorla doktora götürdü.

Tabii ki iltihap olduğu için ellenemiyor.

Tabii ki antibiyotik gerekiyor.

Tabii ki ondan sonra dişime yapılacak birşey kalmadığından çekilmesi gerekiyor.

Tabii ki doktor beni bilmiyor. Gidip kadın doğumcuma sorup öğrensin :D Ağzımdan bir diş daha eksilmesini istemiyorum. Ağrı geçerse çektirmeye henüz hiç niyetim yok :D

Bu arada başka bir dişim daha sorunluydu. Kaplama yapmak gerek dedi. Yok canım, yeteri kadar kaplamam var, ekmeği bile ısıramıyorum onlarla. Benden size tavsiye siz siz olun kaplamanın üzerine atlamayın. Tamir ettirip mümkün olduğunca kendi dişlerinizi kullanın.

He canım ben de pek uyumlu bir hasta değilim ama hiç haksız çıkmadım daha :D

Benzer yazılarım

0 Yorum yap