Sonbaharı Çok Seviyorum :)

Ekim 18, 2012

 Bu yaprakların fotoğrafını çekmekten hiç bıkmıyorum.
 Ve yerdeki başka şöleni görmezden gelemiyorum. Hele çıtır çıtırsa, üzerinde yürümenin keyif hiçbirşeyde olamaz.
 Peki bu renk cümbüşüne ne demeli ?
Hımmm... Bu deniz fotoğrafı da bugünlerde ne yazık ki pek göremediğim sevgili Katre'ye gitsin, iyi ki doğdun dileklerimle ...

Herkese günaydın.

Pırıl pırıl bir güne açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. fotoğraflar çok güzel sonbaharı içime çekmiş gibi oldum :)
    bir de şu çocuk şarkısını söylüyorum başlığınızı okuduğumdan beri;
    ...hep sarıdır elbiselerim
    ben bu rengi pek çok severim
    sonbaharı cicim çok sevdiğim için
    hep sarıdır elbiselerim... :)

    şarkının diğer mevsimlere göre de uyarlaması var tabi,
    bilmem biliyor musunuz bu çocuk şarkısını :)

    YanıtlaSil
  2. canımsın yaaa:))tesadüfen açtım biliyor musun sayfanı, teşekkür ediyorum unutmamışsın beni:))çokta güzel bir fotoğraf , çok mutlu oldum. bir yaş daha yaşlandım ya çok duygulandım canım benim , öpüyorum seni <3


    (internetle tv yi iptal ettik biz malum üniversite sınavına hazırlanan bir oğluş var evde. çocuklar bir şey istiyor bizler yapıyoruz daha iyisi olur mu acaba diye napıcaksın :))

    katre ben bu arada anlamışsındır herhalde:)))

    YanıtlaSil
  3. Bilmez miyim o şarkıyı Donkisot, kırmızı ile biterdi, Al bayrağı cicim çok sevdiğim için :)

    Katrecim, hiç umudum yoktu gelip göreceğinden ama yine de yazayım demiştim:) Oğluşa bol zihin açıklığı olsun. Arada uğra çok özletme .

    YanıtlaSil
  4. ankara da yaşıyorum ve böyle görüntüleri hiç görmüyorum

    ne üzücü değil mi ?

    ne kadar şanslısın ve Allah daim kılsın

    YanıtlaSil
  5. Ha ha ha Kibritçi Kız Ankara ile ilgili guzel birşey söyleyeyim dedim ama orada boğuluyorum ben, bulamadım :) Neyse ki Istanbul'a çok uzak değil diyeyim bari :) Hayat senin de önüne harika şeyler çıkartsın .

    YanıtlaSil