Denizzzzz :)

Ağustos 27, 2012

Bizim otelin havuzu yoktu. Denize yakın olanını seçmiştik. Ama çok da yakın değilmiş. Zaten denize en yakın yerde bile yürümek gereken kocaman bir kumsal var. Ama bizimkiler denizi görünce kendilerinden geçtiler.





Pırıl pırıl bir kumsal, o kadar dalgalı ve kumluk olmasına rağmen pırıl pırıl bir deniz. Saatlerce dalgalarla savrulup, atlayıp zıplayıp oynadılar. Biraz dayak yemişe döndük ama ağzımız kulaklarımızdaydı :D


Bu da sahilde güneşten kaçmak için kamufle olmuş halim :D

Akşama harika akşam fotoğraflarım var...

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Handan'cim, bu resimlerle beni aldin sadece Agva'ya degil... nerelere götürdün bir bilsen......

    Eski esimin anne-babasinin yazliklari vardi Agva'da. En son 13 sene orafaydim, o ilk resimdeki deniz fenerinin etrafinda az yürümedim, o sahilde az vakit gecirmedim. O zamanlar okadar kalabalik da degildi, kimbilir simdi nekadar degismistir... vay be, yillar sonra yeniden görmek ne garip oldu...

    Iyi ki gitmissiniz gercektende. Hafta sonu kacamagi icin cok güzel bir yer bence de.

    YanıtlaSil
  2. Sana zamanda yolculuk yaptırdım Ayşecim, o fener beni de cezbetti ama gidemedim o tarafa.

    YanıtlaSil