Benim Favorim Ne Olur?

Ağustos 27, 2012

Daha otele girer girmez ilk dikkatimi çeken yan taraftaki boş arsadaki bu güzellik oldu.Tabii ki çitin üzerinden uzanıp dikenleri ile elimi çizdirerek hepsini güzelce mideme indirdim :D



Bunlar da bizim bahçedeki güzellikler :) Tam olmamış ,yeni tatlanmaya başlayan elmaya bayılırım.





Eriklere uzaktan bakabildim :)


Bir ay sonra yeniden gidip incirlere dadansam mı diye düşünmüyor değilim :)

Sanırım koskocaman bahçesi olan küçük bir ev istiyorum. Bahçede her türlü meyva ağacı olsun. Cennet cennet :D

Pazartesi pazartesi keyifli olsun diye bu fotoğrafları yayımlıyorum ama cuma günü mü yapsaydım bu işi, şimdiden bir tatil özlemi yaratmayalım.

Yok yok, ben sizi bugün keyif modundan çıkartmayacağım.

Birazdan çocukların favorisine geleceğiz :)

Benzer yazılarım

0 Yorum yap