Dinozor

Temmuz 13, 2012



Metehan daha üç yaşında falandı arkadaşımız Ali ile hayvan resimlerine bakıyorlar. Bir resme geldiler.

M- Bu tiyeks Ali
A-Yok Metehan bu dinozor
M- Hayıy bu tiyekstiyeks
A-Metehancım bu dinozor.

Baktım konuşma uzuyor ve Ali Metehan'ın ne dediğini anlayamıyor olaya müdahale etmek zorunda kaldım.

H-Ali o bir dinozor ama T-Rex demeye çalışıyor Metehan sana.
A- Haaaaa...

Anlayacağınız neredeyse bütün dinozorların türlerini falan bilen bir büyük oğluşum var. Eminim küçük de ondan geri kalmıyordur.

Dolayısıyla Forum İstanbul'daki bu yere gitmemiz elzemdi. Geçen gün babamızı boş bulunca nihayet gittik.

Ben içeri girmediğim için - içeri girenler de kendilerinden geçmekten birşey çekmemiş olduklarından- sadece bilet gişesinin üzerindeki bu küçük arkadaşı gösterebiliyorm. Gayet de gerçekçiydi :)


Tabi bu arada annelerinin yanlarından olmamasında istifade üç afacan hemen gidip benim ne zamandır almalarına müsade etmediğim bu seti almışlar. Ev hâlâ kumumsı o maddeyle kaynıyor :(

Eveet, işte bütün not aldıklarımı yazdım.

Şimdi bir tek kek var.

O da bir dahaki sefere kalsın :)

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Bu benim Metehan'a blogunda bahsettigim Dinozor Müzesi mi acaba? Oraya mutlaka gitmeliler diye düsünmüstüm ben de, cok iyi olmus:)

    YanıtlaSil
  2. Evet sanırım orası Ayşecim, çok mutluydular çıktıklarında :)

    YanıtlaSil