Hımm Nefis ...

Haziran 08, 2012


Roka, domates, sarımsak, ton balığı, yağsız kavrulmuş mantar, bol limon, tuz...

Kocaman bir salata tabağı alınıp mis gibi keyif yapılır :)

Not: 9 kilo oldu :)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Harikasın,peki ben ne zaman başlayacağım? :/

    YanıtlaSil
  2. çookk beğendim :)) gerçekten nefis görünüyor..

    YanıtlaSil
  3. 9 kilo ha... off off, nasil kiskandim simdi. ben hala takildim kaldim ya ayni yerde...hersey tatli geliyo yine su siralar, bir istah bir istah, deliricem:)

    YanıtlaSil
  4. Hemen başla Ebrucum, üzerinde fazladan yük taşımaya değmez.

    Bir ara gel Gülçincim, birlikte balkonda kocaman salata keyfi yapalım canım.

    Arada biyolojik durumlardan bende de oluyor aşırı iştah Ayşecim, sonra düzeliyor. Bir anda gidecekti eminim.

    YanıtlaSil
  5. canım deli gibi salata çekti!
    müthiş :)

    YanıtlaSil
  6. Çok basit ve gerçekten lezzetli Ontheroad :)Salataları çok severim :D

    YanıtlaSil