Rapor Veriyorum :)

Mayıs 22, 2012

Tamam, pazartesi akşamı itibariyle herşey yolunda.

Hatta ilaveten okula gidip Bilgehan'ın sınıf fotoğraflarını da çektim, hafta sonuna kadar bir de slayt gösterisi hazırlayacağım onlara...

Mors alfabesiyle olacak oyunu da hazırladım.

Posta kutusu yapma yöntemini buldum yarın yaparız belki.

Bize gelen eski kartlardan çıkarttım, iple tavandan sarkıtıp süs yapacağım onları.

Telefon yapmak için karton bardaklar aldım.

Çiçekli kart setim erkeklerin hoşuna gitmezse diye erkek çıkartmaları araştırdım.

Çok şirin bir kız çocuğu montu bulup aldım. Penyeden çiçekli birşey. Hem cici hem kullanışlı :)

Bir sürü içecek ve cips stokladım.

E daha ne olsun.

Gidip mutfağımı da düzelttim mi bugünlük işlem tamam.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. iş bırakmamışsın Handancım ;)

    YanıtlaSil
  2. Yine faaliyettesin Handanım :))

    YanıtlaSil
  3. Yürü handanım seni kim tutar
    any:)

    Pazar günü geleceğim tabiki de ,
    Ama şu benim eski mektup ve kartlarımı duvarlara asma fikrini beğenim mi bilemedim , bütün ciddi :))))) karizmam yerle bir olmasın
    en son uçamayan kurbağada yerde kalan karizmamdan bahsediyorum tabiki ....
    any:)

    YanıtlaSil
  4. Bu arada senin hızına gelmem mümkün olmasa da dün akşam işten 21,30 'da döndükten sonra ,
    - yaklaşık 3 makinelik ütüyü bitirdim,
    -yemek yaptım,
    -oğlana ders çalıştırdım,
    - mutfağı toparladım,
    - çamaşır yıkayıp astım,(makineye sok ,makineden çıkar)
    elim ve ayağımla bir yerlerin tozunun aldım ,(nereyi tam aldım hatırlamıyorum)
    ve saat 00:30 da uyudum

    any:)

    Hiihhohayt .. tamam biraz hızlıyım,

    YanıtlaSil