Gençleşmek :)

Mayıs 07, 2012

En son ne zaman seksek oynamıştın? Bundan beş altı sene önce bizimkilere göstermek için oynayayım dedim, ne zor şeymiş tek ayak üzerinde zıplayıp hem de taşı ilerletmek. Bir kere yaptım, öldüm :)

Peki yakartop? İnsanoğlunun nasıl bir beyin yapısı vardır ki dün giydiği kıyafeti hatırlamazken, beyin otomatikman oyunu son oynadığın halini hatırlayıp ona göre tepki verebiliyor? Tabi en son oynadığın halinden santimlerce geniş bir vücudun olunca öyle hafifçe sağa sola kaçarak olmuyor bu iş, vuruluyorsun :)

Salıncağa binip uçmaya ne zaman çalıştın en son? Geçen hafta bindim ben. O nasıl bir kol, karın, bacak çalıştırıcı faaliyettir. Hiç dikkatimi çekmemişti daha önce :)

Peki ip atladın mı son zamanlarda? İki sene önce denedim de ipi ayarlayıp atmayı başarmam bir haftamı falan aldı :)

Pikniğe falan gidiyoruz ya bu sıralarda. Ne bileyim parka götürüyoruz çocukları mesela. Bahçeye iniyoruz en azından.

Bu sefer kenarda oturup izlemeyip biz de katılsak oyunlarına.

Hani geçenlerde gençleşmekle ilgili yazı vardı ya, tam o etkiyi yaratmaz mı sizce de?

Bizimkiler badmington raketi almışlar, anne hadi sen de gel deyip duruyorlar.

Bahaneleri bırakıp ilk fırsatta katılacağım onlara.

Kim bilir bir gün lastik bile oynarım belki :)

Benzer yazılarım

0 Yorum yap