What's Eating Gilbert Grape

Nisan 14, 2012



İnternette dolaşırken görünce aklıma geldi bu film. Çok ahım şahım bir film değildi belki ama keyifle seyretmiştim sonuna kadar. İşin içinde Johnny Depp olunca zaten sevmememe olanak yoktu da (sev-me-me-me tamam doğru yazmışım:) pek de hoşuma gitmeyen Leonardo DiCaprio'nun oyunculuğu şaşırtmıştı beni.

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Leo'nun oyunculuguyla tüm dünyayi sasirtan bir roldü...o yasta müthis oynamisti, hayran kalmistim.

    Bu arada Leo demisken aklima geldi bak. Onun Tom Hanks'le oynadigi "catch me if you can" adli filmini izledin mi hic (TR deki ismini bilemicem simdi) Eger izlemediysen cok tavsiye ederim. Cok keyif almistim izlerken. Isin daha da etkileyici tarafi, o hikaye gercege dayaniyormus, inanilir gibi degil:)

    YanıtlaSil
  2. İzledim izledim, haklısın çok güzeldi o da :)

    YanıtlaSil