Nasıl Bu Kadar Karışmayı Başarıyorum?

Nisan 03, 2012

Şimdi, önce bir arkadaşımı arayıp cuma günü ne zaman, kaç kişi geleceklerini öğrenmeliyim. Sonra diğer bir arkadaşımı arayıp yarın temizlikçi geleceğini perşembe sabahı onu beklediğimi söylemeliyim. Sonra kızına ders verdiğim arkadaşımı arayıp perşembe gününü iptal etmeliyim. Bu arada pazar gününe kaç kişi toplanacağımızı tespit edip o günü de ayarlamam gerek. Perşembe akşamı gideceğimiz konsere ne yapacağım konusunda hiç fikrim yok, ya boşverip herşeye çocuklarla gideceğim ya da Can'a satmaya çalışacağım.

Bugün çocuk odasına giriyorum. Bahar temizliğine başlayayım oradan diyordum. Temizlikçi gelmeden halledeyim ki o oda hiç olmazsa tamamlanmış olsun. Oyyy oyuncaklar ve kitapları düşününce içim bir hoş oluyor.

Akşama ne pişireceğim konusunda hiçbir fikrim yok. Dünkü ıspanaktan sonra bugün de pırasa pişirmeyeyim diyordum ama bunca işin ortasında 20 dk da hazırlanıp pişecek olan pırasa en ideal yemek olarak gözüküyor. Tatile gitmek ve ne yemek pişirsem diye düşünmemek istiyorum.

Size günaydın bana hoşçakal canlarım.

Çok işim var çok...

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Kolay gelsin Handan'cım, çok işin varmış hakikaten, okurken bana bile fenalık geldi..

    YanıtlaSil
  2. ah o ne pisirsem sorunu yok mu hergün hergün... sana da bize de hepimize kolay gelsin Handan:)

    YanıtlaSil