Duran Duran

Nisan 10, 2012

Bu haftayı müzik haftası yapmak istedi canım. Sevdiğim gruplardan dinleteceğim efendim :)

Başlıktan anlaşılacağı gibi ilk grubumuz Duran Duran.

 İlk defa bir derginin flu sayfalarında gördüğümde kızlar grubu olduğunu düşünsem de bu yanılgıdan kısa sürede kurtulmuştum :)
 Odamın duvarları John'la doluydu o zamanlar . John bir ara çok zayıflayınca aha dedim adam gidici ama hâlâ sapasağlam durmakta kendisi :)
Neyse işin geyik kısmını geçersek.

Dinlemekte olduğunuz en sevdiğim şarkılarından birisidir. Tam 30 yıl olmuş çıkalı.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. yine gittim geldim gencligime, cocukluguma... bir sarkiyi ilk defa nerede ve hangi ruh halinde dinlediysen hep o anlar aklina gelir insanin...

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten de öyle, zamanda yolculuk yapmak gibi.

    YanıtlaSil
  3. Duran duran, A-ha...

    Senin sayende hafızam yıllar öncesine gitti. Müziklerini bir dinlesem ne güzel olurdu...

    YanıtlaSil