Nisan 21, 2012

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Bir baskadir baskaaa.... memleketim-kuzgunum benimmm:)

    Bazilarinin bu memleketimizi ne hale getirdiklerini (ya da getirmek istediklerini) gördükce sacimi basimi yolasim geliyor, kahroluyorum ama... neyse...

    YanıtlaSil
  2. aa inanmiyorum yaa... hic haber falan da okumamisim iki gündür, simdi ögrendim, Ayten Alpman ölmüs:( cok üzüldüm ve cok utandim simdi. Ben de aptal gibi nelerden bahsediyorum burada..pardon...

    Allah rahmet eylesin...az dinlemedik sarkilarini.
    Yine sanat dünyasindan bir degerli insan daha kaybettik...nurlar icinde yatsin hepsi...

    YanıtlaSil
  3. Dün akşam Beyaz'ın programında duydum, çok üzüldüm. Güçlü bir ses, güçlü bir yorumcuydu. Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  4. Ayşecim, ben diyecek söz bulamadığımda pek sessiz anma yapıyorum blogda, duymamışsan anlamaman çok doğal.

    Çenebaz çocukluğumun seslerinden biri daha gitti, insan kendisini bir kişi daha yalnız hissediyor ..

    Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil