Oradan Buradan

Mart 26, 2012



Dün bir de aile arasında doğumgünü partisi yaptık, sanırım 16 kişiydik. Uzun zamandır görüşemediklerimizle bir araya geldik.  Cıvıl cıvıl bir gündü.

Dün sabah bozacağım diyetimin bilinciyle tartıldım. Bir kilo daha gitmiş -son 24 saatte eğer geri almadıysam- toplamda 4 kilo oldu. Ağır ağır hafifliyorum :D

Bugün bir türlü uyanamadım. Akşam da erkenden tuş olmama rağmen sabah gidip bir posta daha uyumuşum. Oğluşu okula bırakıp evi biraz toparladıktan sonra ders vermeye gideceğim. Ama akşam altıdan sonra kimse bana dokunmasın, süper tembel bir akşam geçirmeyi planlıyorum. Yoruldum yahu :)

Derken telefon çaldı, dersim iptal oldu. Şirinay nom :)

Yeni programımı açıklıyorum: Süper tembel bir gün geçirmek.

Bak ciddiyim Handan, sağa sola saldırıp hazır boşken şunu da yapiim falan istemiyorum bozuşuruz ha...

Benzer yazılarım

0 Yorum yap