Ha ha ha

Mart 26, 2012

Dün yine doğumgünü kutladık dedim ya onu Metehan'a sürpriz yaptım.

O bir gece öncesinden gelen kuzeni ile vakit geçirirken ben mutfağa girdim. Hummalı bir çalışma içindeydim. Sonra anneannesi geldi bana yardıma. Ev toparlandı. Sofra hazırlandı. Tek tek misafirler gelmeye başladılar. Oğluşum hepsini karşılıyor, hoşgeldiniz diyor, sonra pır oyuna devam . 

En sonunda herkes tamamlanınca, "Eee Metehan'cım doğumgünü partine gelmeye niyetin yok mu bakiim senin" diyerek girdim odasına. "Doğumgünü partim mi var?" dedi haliyle. O kadar hareket telaşta hiç uyanmamış benim oğluşum.

Sonra düşününce fark ettim ki, geçen hafta pazar günü misafirim vardı, önceki hafta pazar günü misafirim vardı , önceki hafta pazar günü keza, velhasıl çocuk için gayet doğal salonda sofra kurulup gelen misafir olması :D

Not1: Bir de Can'a yaptığım sürpriz doğumgünü partisi vardı bir gün de onu anlatırım.
Not2: He canım beni anam doğumgünü partisi hazırlayayım diye doğurmuş :)
Not3: Benim Bilgiç oğluşum da sürprizimde bana yardım edip ağabeyine açık vermeden odalarını topladı, yerim ben onu .
Kendime Not: Evi süpürdün yeter o kadar, artık tembelliğe başla Handan.

Benzer yazılarım

0 Yorum yap