Bilin Bakalım

Mart 21, 2012

Epeydir Toulouse`dan bahsetmemiştim, hemen bu açığı gideriyorum. (Iyi ki fazla tatil yapamıyorum ha yoksa ne yapardınız bilmem :)

Neyse soruma geleyim ben. Tur rehberinin bu cümlesinin anlamı nedir. ?

Zizizizauz

Kelimeleri ayırmadım ki ilk duyduğumdaki komediyi siz de yaşayın :)

Alayım cevapları..

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. hiç bir şey uyandırmadı ?

    any :)

    YanıtlaSil
  2. Ne ki şimdi bu? Bilemedim.

    YanıtlaSil
  3. Kuskus bilmis gibi geldi bana da :)

    YanıtlaSil
  4. This is tamam, devamına bakalım şimdi :)

    YanıtlaSil
  5. his house? his kim bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Bravo Kuskus :) Evet this is his house diyordu rehber . Ressam Toulouse`un evindeydik.

    YanıtlaSil
  7. ehehe teşekkürler :) toulouse çıkmayınca, onu tamamen silmişim, his kim diyorum :) eğlendim :)

    YanıtlaSil