Ayakkabı Bağı Sorunsalı

Mart 29, 2012

Teknoloji ilerliyor ama nedense bu ayakkabı bağlarına negatif olarak yansımakta.

Ne kadar sıkı bağlanırsa bağlansın kendi kendine çözülen ayakkabı bağlarını protesto ediyorum.

Bu ne ya?

Nasıl bir mantığı vardır, benden başka kimse bundan rahatsız olmaz mı, hayır bunun özel bir bağlama tekniği var da ben mi bilmiyorum. Meselâ yarım saatlik bağlıyorsundur, eve döndüğünde otomatik çözülmüş buluyorsundur falan. Anlamadım gitti...

Bir de hazır konu açılmışken şunu da söylemek istiyorum.

Elinizde hangi senenin verileri var bilmiyorum ama bu yüzyılda bu çocukların ayakları palet kadar. Mesela ben oğluşlarıma 8 yaşından beri çocuk reyonundan alamıyorum ayakkabı. "Eee?" diye sorarsanız, eeesi hiç cırtcırtlı bir ayakkabı bulamadığımızdan, iki büklüm ayakkabı bağlamaktan helak olmaktayım. Üzerine bir de biraz önce söylediğim bağcık sorunsalı eklenince "Homur homur" dolaşmaktayım.

Bi zahmet yapın yeni bir araştırma, üzmeyin biz kocaman ayaklı çocukların annelerini.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. aynennnnnn

    any:)

    YanıtlaSil
  2. Pankart yapıp dolaşsak işe yarar mı acaba Any :)

    YanıtlaSil
  3. Of bizde de aynı sorun var. Daha geçen hafta aldık büyük oğlana ayakkabı. Zaten son iki senedir çocuk reyonundan ayakkabı bulamıyoruz adama ama bu aldıklarımız da hiç bağlı durmuyor, ne zaman baksam çocuğun bağcıkları yerlerde sürünüyor. Dün sabah okula bırakırken sinirlendim, ben bağladım bağcıklarını, iyice de sıktım üstelik ama akşam almaya gittiğimde yine açıktı bağcıklar...

    YanıtlaSil
  4. Kap pankartını gel Selencim :)

    YanıtlaSil