Teşekkür :)

Şubat 21, 2012

Son zamanlarda gelip beni bulan ve izlemeye alan güzel insanlar, hepinize teşekkür ederim. Yoksa o kadar keyifli blogları nasıl keşfedecektim ben.

Ve en başından beri hep yanımda olan canlarım, bunca senedir hepinizi arkadaşım olarak görüyorum size de teşekkür ederim :)

Gelip, sessizce okuyup giden tanıdıklarım, sizlere de teşekkür ederim, arada yazmayı bırakmayı düşündüğüm zamanlarda devam etmeme vesile oldunuz.

Hepinizi seviyorum.

Söylemek istedim :)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Birsey degil (hemen de üzerime alinirmisim) ;-)

    YanıtlaSil
  2. ben de hep bırakıp sonra döndüm hiç tanımadan görmeden duygusal bir bağ kuruyoruz misal seni çok seviyorum ben...

    YanıtlaSil
  3. Biz seni takipteyiz yazmaya devam sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Bende seni seviyorum Handan :)) Çook güzel bir güne açılsın sabahımız..

    YanıtlaSil
  5. Her zaman Handanım seni seviyoruzz...

    YanıtlaSil