Çok Kötüyüm :D

Şubat 17, 2012

Yan yana durmaması gereken "de"leri "mi"leri "ki"leri ayırmak istiyorum. Hani o sırada elimde olsa hemen yapıvereceğim.

Bir de herkez görürsem o z bana nasıl batıyor nasıl batıyor.. Bu kadar olur. Kendimi sssss larken buluyorum.

Herkes, herkes desin bakayım :D

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Herkessssssssssssssss :)))

    YanıtlaSil
  2. ''Yanyana'' nın da yan yana durmaması gerekiyor.
    :)

    YanıtlaSil
  3. "herkeş " 'de var unutmamak lazım :))

    YanıtlaSil
  4. O kadar da dikkat ettim ki bu yazıyı yazarken yazım hatası yapmayayım diye, ha ha ha :D

    YanıtlaSil
  5. yanlizligin yalnisligi var sonra bi de :)

    YanıtlaSil
  6. içten değil ve işten değilin ayrı şeyler olduğunu da öğretmek gerekiyor

    YanıtlaSil
  7. Bende çok gıcık oluyorum, birde yalnız yerine yanlız yazana gıcığım.İnsanlar okulda birşey öğrenmemiş gibi, değil mi?

    YanıtlaSil
  8. sssssssssss benim de bugün çok canım sıkılıyor nedense:(((((

    YanıtlaSil