Kor Kor Ateşler Yanıyor İçimde

Ekim 06, 2005


Büyüleyici birşey var sanki içinde, baktıkça bakıyor insan. Kokusu, sesi, sıcaklığı. Bambaşka bir yerlere sürüklüyor.
Bu arada yazıya isim bulmaya çalışırken aklıma ne güzel bir şarkı geldi.

gün ağarınca boynum bükülür
dalarım uzaklara gönlüm sıkılır
sorma ne haldeyim
sorma kederdeyim
sorma yangınlardayım
zaman zaman
sorma utanırım
sorma söyleyemem
sorma nöbetlerdeyim başım duman
ah bu yangın beni öldürüyor yavaş yavaş
kor kor ateşler yanıyor içimde
aşkı beni kül ediyor...

Yalnız o kadar yerde yazıyor bu sözler de birisinde bile şairi yazmamış, bilen varsa bana söylesin lütfen, buraya yazayım.

Teşekkür ederim lejardin . Sezen AKSU 'ya aitmiş şarkı da söz de.

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Ayşegül Aldinç'in yıllar önce kasete okuduğu "Sorma" adlı bu şarkının söz ve müziği Sezen Aksu'ya aittir.
    lejardin

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim lejardin, ne yazık ki her sitede kim söylediyse altında onun adı yazıyordu, şarkı sözlerinin ve müziğinin kime ait olduğu konusunda o kadar duyarlı değiliz . Ben de emin olmadan yazmak istemedim.

    YanıtlaSil
  3. Ateş'in sıcaklığı ve sevecenliği bu olsa gerek _ Hasancengiz

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Hasan Cengiz, hoşgeldin.
    Her anlamda sımsıcak değil mi?Ben fotoğrafı ne güzel çekmişim diyorum, Can da ateşi ne güzel yakmışım diyor :)Ama sanırım asıl marifet ateşin kendisinde.

    YanıtlaSil
  5. Harika bir fotoğraf.Ateşin karşısında ısınmak,görüntüyü seyretmek,sesi duymak.Özellikle havaların soğumaya başladığı şu anlarda özlenen bir durum.

    YanıtlaSil
  6. Nilüfer bir de patlıcan biber pişireceksin, kokusu saracak etrafını... Hımm..Sıcacık çay fincanın elinde.. Ne güzel.

    YanıtlaSil