Yazmak

Mayıs 24, 2005

"Yazmadığım zaman dünyamın daraldığını hissederim.Kendimi hapishanede gibi hissederim. Yaratmak bir gereksinim olmalı, hani deniz nasıl yükselir alçalır öyle. Buna benim verdiğim ad: NEFES ALMAK. "
Anais NİN (Yeni Duyarlılık)

Düşünceler insanın aklından gelip geçiveriyor, yazdıklarım sanki benimle kalıyor. Bazen kendimi yazarken anlıyorum ya da aradığım cevaplar bir anda gözümün önünde beliriyor. Sanki düşündüklerimi yazınca öğreniyorum, kalem tutan elim benden başka birisi sanki benim bilmediklerimi söylüyor. Yazarken dudaklarımda gülümseme beliriyor, içimde bir heyecan, dünya değişiyor, ben bambaşka bir boyuta gidiyorum. Çoğalıyorum.

Benzer yazılarım

1 Yorum yap

  1. biyerlere yazmak istedim
    senin blogunu gözüme kestirdim

    kalbim şu anda şu f klavyede şu kelimeleri yazarken o kadar kırıkki
    sızladığını hissediyorum
    acı doluyum
    nefrete yönelir mi bilmem
    olsun diyorum
    kırın şu aptalın kalbini
    devam edin
    yapılan fedakarlığı ancak salaklar yapar
    onlarda hep kırık bi kalbe sahiptirler

    neden mi buraya yazdım
    kendi bloguna yazsana be adam dediğini duyar gibiyim
    belkide demezsin
    ve neden bu kadar uzak bi tarihe attım bu kelimeleri
    uzak iyidir ...

    YanıtlaSil